Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Οι κλάψες του Πάγκαλου...



Αγνοημένος από το ΠΑΣΟΚ δηλώνει ο Θεόδωρος Πάγκαλος, από τότε που εγκατέλειψε τη Βουλή.

«Εγώ δεν είμαι στην ορχήστρα, δεν κλήθηκα ούτε ως τρίτο ή τέταρτο βιολί. Το κόμμα μου με αγνόησε τελείως από την ώρα που εγκατέλειψα τη Βουλή. Είμαι προθυμότατος να βοηθήσω, αλλά δεν μου ζητήθηκε. Τι να κάνω; Να τη στήσω έξω από την Ιπποκράτους με ένα πανό που θα λέει «παιδιά, δώστε μου δουλειά»;

Όπως λέει, συνέντευξή του στη Free Sunday, σε αυτές τις εκλογές θα ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ ..αναγκαστικά!



«Τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν χάσει τη μισή τους δύναμη. Υπάρχει όμως ένας πυρήνας που αντιστέκεται. Προσωπικά θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Υπάρχουν άλλοι που δεν έχουν αυτό το πρόβλημα και πολλοί φεύγουν γιατί δεν θα μετέχει πια στην εξουσία αυτός ο χώρος, ώστε να συμμετέχουν και οι ίδιοι στη νομή που φέρνει η άσκηση εξουσίας. Αυτή τη στιγμή βασικοί συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και μέλη των συνδικάτων τους στον δημόσιο τομέα είναι στον ΣΥΡΙΖΑ. Το βασικό κόμμα του συνδικαλισμού των ΔΕΚΟ δεν είναι πια το ΠΑΣΟΚ, είναι ο ΣΥΡΙΖΑ», σημειώνει ο κ. Πάγκαλος.



     πηγή

Σημείωση freedomhellas:Γιατί Πάγκαλε κλαίγεσαι;Άσχημε πέρασες στο ΠΑΣΟΚ;Όσο για την βοήθειά σου,αρκετά,μέχρι και αυτοί σε πήραν χαμπάρι,δεν σε θέλουν άλλο να βοηθήσεις.Αρκετά βοήθησες,δεν νομίζεις;Άλλωστε όπως δήλωσες,''μαζί τα φάγαμε'',δεν νομίζεις ότι έφαγες αρκετά;Ας φάει και κανένας άλλος.Μόνο που τώρα μάλλον θα φάνε...καλπαζιές.Εκτός κι αν νομίζεις ότι τώρα αχρήστεψες στην κοινωνία επειδή με τα τόσα χρόνια πολιτικός ξέχασες να ασκείς το πραγματικό σου επάγγελμα,κι αυτό λογικό ακούγεται.


     Αμφικτύων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου