Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Εξιστόρηση-μαρτυρία ενός πρώην Υπαξιωματικού του Πολεμικού μας Ναυτικού.


Σήμερα βρέθηκα με κάποιον απ τα παλιά,ήξερα ότι υπηρετούσε ως Υπαξιωματικός στο πολεμικό μας Ναυτικό.Καθώς πίναμε τον καφέ μας,μου εξήγησε πως παραιτήθηκε και φανερά εμβρόντητος με τα όσα μου εξιστορήθηκε,άλλαξε η εικόνα που είχα για το εν λόγω Σώμα του Στρατού μας.Στην παρακάτω εξιστόρηση,δεν θα αναφέρουμε ονόματα και βαθμούς για ευνόητους λόγους.



''Όπως ξέρεις,παρουσιάστηκα περίπου στα μέσα του 2006 ως Υπαξιωματικός,αυτά που είδα και έζησα με στοίχειωσαν φίλε.Η ειδικότητά μου ήταν στο κέντρο ελέγχου του πλοίου,αλά μόνο την ειδικότητά μου δεν εξασκούσα.Έπρεπε να παρκετάρω,να λαντζάρω,να ξύνω με το ματσακόνι τα εσωτερικά τοιχώματα στα διαμερίσματα του πλοίου μέχρι να φανεί η λαμαρίνα και να τα ξαναβάφω πράγμα που δεν χρειάζεται εφόσον πρόκειται για καμπίνες οι οποίες είναι στο εσωτερικό του σκάφους.Αυτό γινόταν συνεχώς και με αμείωτο ρυθμό.οι ώρες μου στο κέντρο ελέγχου του σκάφους ήταν ελάχιστες.Να πω για τις παραβιάσεις;καλά φίλε,τι να σου πω;Το Αιγαίο κατακλύζεται από Τούρκικα σκάφη και υποβρύχια!Εμείς το μόνο που κάναμε ήταν να τους λέμε ότι παραβίασαν τον θαλάσσιο χώρο μας και η απάντησή τους ήταν ''αφήστε μας να κάνουμε την δουλειά μας,μην μας ενοχλείτε''!Με την σειρά μας ενημερώναμε τους ανωτέρους μας και αυτοί με την σειρά τους,τους δικούς τους ανώτερους.Σε μια περίπτωση μας πέρασαν από κάτω μας 4 υποβρύχια και σε ελάχιστα μίλια μπροστά και γύρω μας,έπλεαν άλλα 3-4 Τούρκικα σκάφη.Η απογοήτευσή μου στο έπακρο,όχι για λόγους που δεν γινόταν κάποια εμπλοκή,απλά ότι δεν κρατούσαμε την στοιχειώδη στάση απέναντί τους!ΤΟΥΣ ΤΡΕΜΟΥΝ φίλε μου,καταλαβαίνεις;;;Μόνο ένας αξιωματικός βρέθηκε να μας πει στα ίσια ότι,σε περίπτωση σύρραξης, μας έχουν για 2 μέρες υπόθεση,θα μας κάψουν ζωντανούς!μας είπε κλείνοντας μια χαρακτηριστική ρήση που είχα να την ακούσω πολλά χρόνια,απ την συγχωρεμένη την γιαγιά μου,''τον Τούρκο φίλεψε και τον κώλο σου φύλαξε''.Περιττώ να σου πω πως οι τύποι ήταν τελείως ''τελειωμένοι'',έτυχε να πάω κάτι χαρτιά σε κάποιον ανώτερό μου και τον είδα μεθυσμένο να χτυπάει την μύτη του στο πάσο και να κλαίει καθώς μιλούσε με την γυναίκα του στο τηλέφωνο.Εκεί την ''άκουσα'' κανονικά φίλε,σφραγίστηκε με την βούλα η αποχώρησή μου απ το Ναυτικό μας.Τι να το κάνεις να βγεις νωρίς στην σύνταξη,όταν ασταμάτητα κάνεις τις δουλειές του μαλάκα μέχρι λίγο πριν γίνεις αξιωματικός και αποστρατευτείς;Τι να το κάνεις όταν υποτίθεται ότι υπηρετείς την πατρίδα και οι ανώτεροί σου την έχουν χεσμένη και αυτή και εσένα και τους εαυτούς τους τους ίδιους;Πόσο τελειωμένος,πόσο κατακάθι χαρακτήρας μπορεί να είναι κανείς για να τα ανεχτεί όλα αυτά;Τι έχεις να θυμάσαι στην τελική ανάλυση;Ότι αποβιβάστηκες σε πέντε-έξι λιμάνια και πήδηξες 2 πόρνες,ενώ έχεις αμφιβολία για τα ίδια σου τα παιδιά,αν είναι δικά σου;;;
 Έτσι τα παράτησα φίλε μου,προσωπικά δεν νομίζω να μου άξιζε κάτι τέτοιο,προτιμώ να σέρνομαι με το βρακί μου στους δρόμους,παρά αυτό το χάλι.  

Ίσως κάποιοι αναγνώστες να απογοητευθούν με τα γραφόμενα,κάποιοι να τα θεωρήσουν ψέματα και κάποιοι,προδοτικά,αφού στο διαδίκτυο είναι καλύτερα να μην κοινοποιούνται τέτοια στοιχεία.Νιώθω υποχρέωση ως Έλλην πολίτης να μην ανέχομαι αυτό το χάλι από καριεράκηδες της πεντάρας που την είδαν δημόσιοι υπάλληλοι και παίζουν κυριολεκτικά με την πατρίδα μας.Νιώθω την υποχρέωση ως Έλλην πολίτης αυτού του ευλογημένου τόπου,να κοινοποιώ γεγονότα και καταστάσεις που μας αφορούν όλους,ώστε να μην μας παραμυθιάζουν τα ρεμάλια που προανέφερα.Σαφέστατα και υπάρχουν ικανότατοι αξιωματικοί,σαφέστατα αυτό γινόταν μόνο σε ένα πλοίο,οπότε δεν μπορούμε να πούμε ότι όλος μας ο στόλος είναι για τα μπάζα!Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε για τον υπόλοιπο.Απ' την στιγμή όμως που υπάρχει έστω και ένα σκάφος,έστω και ένας άνδρας ρεμάλι,καλείται να παραιτηθεί,διαφορετικά οι ικανοί των πληρωμάτων και του σώματος γενικότερα να τον σύρουν στο Ναυτοδικείο χωρίς να το σκεφτούν ούτε ένα δευτερόλεπτο.Απ' την στιγμή που δεν πράττουν τα δέοντα είναι άπαντες συνυπεύθυνοι και μη ανεκτικοί.

    Αμφικτύων 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου