Σελίδες

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ!


Έχω στη κατοχή μου το...Υπερ-Όπλο!

Γράφει ο Θανάσης Ζωγράφος.

Είναι προϊόν Νανοτεχνολογίας και χωρίς να ....
γίνεται αντιληπτό μπορώ με αυτό να εκμηδενίσω μέχρι και στο ακέραιο την αντίδραση οποιουδήποτε, τόσο εγκεφαλικά και ψυχολογικά όσο και σωματικά! Το στρέφω εναντίον κάποιου, οποιουδήποτε κάποιου, και ενώ αυτός υποφέρει, πονά, σφαδάζει, παρακαλά για το φυσικό του θάνατο... εγώ απολαμβάνω την εξουσία που ασκώ πάνω του και εκμεταλλευόμενος την αδυναμία του, παίρνω "κλέβω" ότι έχει. Όσα έχει! Υλικά ή άυλα αγαθά, του τα αφαιρώ "κλέβω", τα εμποροποιώ ή και τα εκποιώ για το συμφωνηθέν αντάλλαγμα, αλλά κυρίως, με τις δυνατότητες και τη μορφή εξουσίας που το υπερ-όπλο αυτό μου εξασφαλίζει... ηδονίζομαι και στη μέθη της, απολαμβάνω τον πόνο αυτού του... οποιουδήποτε! Ανικανοποίητος όμως... θέλω κι άλλους! Οποιουσδήποτε! Θέλω περισσότερα θύματα! Όλο και περισσότερους! Χιλιάδες σημάδεψα και συνεχίζω! Δεν με νοιάζει αν είναι μωρά! Κι όσα μου ξεφύγουν και μεγαλώσουν ...μπροστά μου θα τα βρω! Τι με νοιάζει αν είναι γέροι συνταξιούχοι; Έτσι κι αλλιώς ο θάνατός τους πλησιάζει... Απλά!

Εγώ θα τον κάνω πιο οικονομικό, πιο αργό και... πιο επώδυνο για να δείξω στους νεότερους πως είναι ανώφελο να αντιστέκονται σε μένα και το ...υπερ-όπλο μου!!! Κι όλο θέλω! Όλα τα θέλω! Μα περισσότερο θέλω να μη χάσω ποτέ το υπερ-όπλο μου... Ξέρω ότι... κι άλλοι που διψούν για εξουσία, την επιδιώκουν με παλαιότερης γενιάς "οπλισμό" και ...παραδοσιακού τύπου τακτική! Αγωνίζονται για να καταφέρουν... το δικό μου αποτέλεσμα, αλλά χωρίς το υπερ-όπλο αυτό είναι παντελώς ανίσχυροι! Γι αυτό προσπαθούν "με κάθε τρόπο" να μου το...πάρουν!!! ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ... (Πάντα υποθετικά! Είμαι ενάντια σε κάθε μορφή τρομοκρατίας) ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ; Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ; Ο καθείς με τα όπλα του! Αν εσείς κυρίες και κύριοι της κεντρικής πολιτικής σκηνής και όχι μόνο έτσι φέρεστε.... Κυβερνώντες ή διεκδικώντας τη διακυβέρνηση της χώρας και των Ελλήνων, ή σφετεριζόμενοι (μικροί και μεγάλοι) τα συμφέροντα και τα δικαιώματα ενός ολόκληρου λαού, ενός άλλοτε υπερήφανου έθνους, έτσι φέρεστε, προσπαθώντας να παραμείνετε ή να αναρριχηθείτε στο κάδρο της εξουσίας μεταλλάσσοντας τη δημοκρατία... πρακτικά, σε τι διαφέρετε από τους τρομοκράτες; Η μέχρι τώρα πρακτική όλων σας σε τι διαφέρει ακόμα κι από αυτή την... Χρυσαυγίτικη νοοτροπία; Σε κάθε ευκαιρία, σε κάθε δήλωση, σε κάθε "λόγο" σας... Και Μόνο Με Όσα Λέτε... ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΕ!!! Καταδικάζω απερίφραστα κάθε "χτύπημα" της Χρυσής Αυγής. Και την ίδια την ύπαρξή της ακόμα! Αυτό όμως δεν μου απαγορεύει να σας θυμίσω ότι είναι από τα "μεγάλα δημιουργήματα" της δικής σας, συνολικά, πολιτικής ανεπάρκειας!!! Επιπλέον όμως και εκ των πραγμάτων, σας θεωρώ "εγκληματίες εν καιρώ ειρήνης" γιατί η συμπεριφορά και το πολιτικό σας έργο "αυτοκτόνησαν" συνανθρώπους μας,! Κάποιοι από σας έφεραν πείνα, δυστυχία, εξαθλίωση (αυτά ζω... όπως όλοι εκτός από σας!) και πανελλήνιο μαρασμό ξεπουλώντας ακόμα, "ιερά και όσια!" Τα πάντα! Κάποιοι από σας, εκμεταλλεύτηκαν το αποτέλεσμα των πρώτων, κάποιοι προσπαθούν να "κερδίσουν" από τους δύο προηγούμενους και κάποιοι αδιάφοροι ή έστω ανίκανοι να αντιδράσουν συμπαρασύρονται και συμπορεύονται μαζί σας πιστεύοντας ή "ληστεύοντας"... καλύτερες μέρες... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΝΤΩΣ, ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!! ΝΤΡΟΠΗ! Με απορίες όμως θα κλείσω και μερικές επισημάνσεις... Στα πενήντα μου σήμερα -ως γήινος, για τα όποια μικρά ή μεγάλα λάθη στο διάβα της ζωής μου, για σημαντικά ή ασήμαντα λάθη της καθημερινότητας, ακόμα και για το πιο μικρό, κάνοντας την αυτοκριτική μου, μετανιώνω και οι ενοχές μου με συντροφεύουν... ακόμα και μετά τη διορθωτική μερικής ή ολικής αποκατάστασης! Εσείς από τον πλανήτη της "Ξαφρο-γδύτης", με την ευθύνη της ολικής καταστροφής μιας γήινης χώρας και των εκατομμυρίων κατοίκων της, δεν έχετε ενοχές; Δεν μετανιώσατε κι ούτε θα μετανιώσετε για τον όλεθρο που σκορπίσατε σε όλη την Ελλάδα και τους Έλληνες; Μη πανικοβάλλεστε!(;) δεν θα ρωτήσω γιατί δεν αυτοκτόνησε έστω και ένας από σας! Ποιός όμως από σας έσκυψε μετανιωμένος πάνω από τον τάφο εκείνου... που τον οδηγήσατε να το πράξει; Ουδείς! Ένα κεράκι μήπως; Κανείς! Άλλωστε "μέσω διαδικτυακών κυρίως πληροφοριών συμπεραίνω για τους περισσότερους" πως δεν είμαστε στο ίδιο θρησκευτικό πεδίο(;) έστω κι αν αυτό υποκρίνεστε(;)! Τελειώνοντας θα σας πω μόνο αυτό. Ο πατέρας μου, καθηλωμένος σε εκτελεστικό γερμανικό απόσπασμα, υπήρξε (από θαύμα; τύχη;) ο πληγωμένος μοναδικός επιζών, από τους "64" αν δεν κάνω λάθος και ακόμα σήμερα το όνομά του αναφέρεται σε μνημείο που σώζεται και κάποιοι "με φιλότιμο" τιμούν το χώρο εκείνο, με εκδηλώσεις μνήμης! Πολύ αργότερα πέθανε. Ευτυχώς όχι κι αυτός, από το "βόλι" του κατακτητή! Ευτυχώς πάλι που δεν ζει σήμερα! Γιατί.... θα σας έλεγε πως κάποιοι εκεί πάνω είστε άτιμοι!!! Ίδιοι και ίσοι με τον κατακτητή! Θα σας έλεγε με απύθμενο θάρρος πως μεταλλάξατε τη δημοκρατία στη χειρότερη μορφή τρομοκρατίας! Μακρόσυρτο Υ.Γ. Για να αποφευχθούν πιθανές παρεξηγήσεις, ή απορίες σχετικά με τις πολιτικές μου προτιμήσεις δημοσιοποιώ τα εξής: Η πατρική οικογένεια απ' όσο θυμάμαι (ήμουν 14ων ετών όταν πέθανε ο πατέρας) στήριζε την Ένωση Κέντρου και στη συνέχεια το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου Εγώ προσωπικά, αφού...απογαλακτίστηκα, κρατήθηκα μακριά από τον φανατισμό, δοκίμασα με την ψήφο μου -έως και πριν τις τελευταίες εκλογές- και τα δύο μεγάλα ως τότε κόμματα, ΠΑΣΟΚ - ΝΔ δίνοντάς τους τη δυνατότητα να με πείσουν για όσα είχαν αντίστοιχα υποσχεθεί! Τι Κρίμα! Επομένως, γίνεται ξεκάθαρο, πως δεν συνδέομαι με "περίεργα" πολιτικά μορφώματα, ούτε αντιεξουσιαστικές ιδέες έχω, δεν "γνώρισα" ποτέ την αναρχία και ποτέ δεν σκέφθηκα τον εαυτό μου σε κανένα από τα δύο άκρα. 'Οσο για την αριστερά; δεν την είδα ποτέ ως "πανάκεια". Απλά δεν με κέρδισε ποτέ το υπέρμετρο ενδιαφέρον της από τη μια και από την άλλη οι...μόνιμα διαμαρτυρόμενοι "ηγέτες" της , όπως και οι φίλοι ψηφοφόροι τους. Για ευνόητους λόγους αναφέρω, ότι καπνίζω μόνο το ευρείας διάθεσης τσιγάρο και δεν πίνω ποτέ, παρά μόνο καφέ. Είμαι υγιής και δεν με συνδέει τίποτα, με καταστάσεις που εγκυμονούν ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Τέλος, δεν υποκινούμαι και δεν εκπροσωπώ κανέναν! Εσείς;
  πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου